Recension av Geekvape Zeus Nano tank

Recension av Geekvape Zeus Nano tank

Tillverkare av vape-enheter försöker ständigt överraska vapers, som, som det visade sig, är kräsna kunder. Om vapers för tre eller fyra år sedan var nöjda med enkla tankar för två spiraler, som ständigt läcker, föredrar de nu mer teknologiska förbrännare, lätta att underhålla, med god smak och bulk. Det är till sådana atomizers kan säkert tillskrivas en av de bäst säljande tankarna i Zeus-serien från företaget Geekvape. För närvarande finns det 5 modifieringar av denna tank, men detta stoppar inte utvecklarna, så de presenterade den 6:e tanken i denna serie Geekvape Zeus Nano tank. Låt dig inte skrämmas av ordet Nano i namnet, eftersom tanken även om den är lite mindre i storlek, men smaken och aromen i den på högsta nivå.

Allmän information

Geekvape Zeus Nano tank är en kompakt atomizer med en diameter på 22 mm, med luftintag upptill och utformad för att använda förångare i B-serien. Företagets designers försökte behålla alla de traditionella egenskaperna hos tanken, så att vaperaren omedelbart kommer att känna igen den som en Zeus atomizer. Trots den minskade storleken har tanken fortfarande det övre luftintaget, vilket gör den till en icke-hällande tank med mycket god smaköverföring. Vape mods sverige Den här tanken använder en B-serie förångare de används framgångsrikt i Boost-serien enheter. Du kan köpa Geekvape Zeus Nano tank i sex färger stål, gun metal, blå, svart, guld och regnbåge.

Paketet

Med tanke på att den här tanken är en ganska traditionell oservicerad tank har den ett lämpligt, men mycket anständigt paket. I den strikta svarta lådan kommer vaper att hitta:

Geekvape Zeus Nano Tank atomizer;

Geekvape B-serien förångare Coil 0,4ohm. 25-33W (förinställd);

Geekvape B-serien förångare Coil 0.6ohm.15-25W;

Valfritt droppmunstycke;

Extraktionsverktyg för förångare;

Ersättning Oringes;

3,5 ml bubbelglas;

Bruksanvisning.

Utseende och design

Det är osannolikt att någon vaper skulle argumentera om det faktum att Zeusförstoftare från företaget Geekvape med rätta anses vara en av de mest populära. Bland sådana tankar fanns det redan varianter på en och två spiraler, med galler och utbytbara förångare, och nu har utvecklarna bestämt sig för att släppa den mest kompakta Zeus. Om vi förstår det är det faktiskt en mindre version av Zeus Sub-Ohm Tank, men det är inte dåligt eftersom en sådan tank skulle vara perfekt för små boxmods.

Titta bara på Geekvape Zeus Nano tank och genast blir det tydligt att detta är en av Zeus, eftersom den nya tanken, trots sin lilla storlek, har alla funktioner i den här serien. Tanken är gjord i en diameter på 22 mm, så den kommer att passa utmärkt för boxmods med ett enda batteri eller submods, med 510-adapter.

Geekvape Zeus Nano tank är en ganska kompakt tank med en relativt liten volym. Beroende på vaperens preferenser och den boxmod som används kan du installera ett 2 ml glas eller ett 3,5 ml bubbelglas. Tanken använder 510-typ droppspets, som enkelt kan bytas ut mot någon annan från din samling.

Förångare, blåsning och användningsegenskaper

Geekvape Zeus Nano tank är utformad för att använda utbytbara förångare. Det är värt att notera att under de senaste åren har många vapers ändrat sin inställning till förångartankar, eftersom det finns fler förångare, de har sjunkit i pris och det är lättare att serva en sådan tank, eftersom genom att installera en förångare är vaper garanterat att få smak och bulk, och när du installerar spolen själv vid staplande av vadd finns det en betydande chans att det blir en foul.

Den här tanken använder B-seriens förångare, som är kända för många vapers som förångare som används i sådana sensationella submods som Aegis Boost och Boost Plus. Det finns två B-seriens Coil 0,4ohm och B-seriens Coil 0,6ohm förångare i kitet, så du kommer inte att ha några problem med smak och bulk.

Processen för byte av förångare är mycket enkel och okomplicerad. Tanken skruvas loss och den gamla förångaren tas ut med en extraktor, och den nya förångaren installeras på sin plats.

Precis som i alla Zeus-tankar använder Geekvape Zeus Nano-tank det övre luftintaget, så tanken är en icke-hällande tank. Justeringen av luftflödet görs med en ring som sitter under det övre locket. Tillverkaren hävdar att tanken kan användas för både DL- och MTL-dragning, men det andra alternativet kan endast erhållas genom att använda högmotståndsförångare med ett nästan blockerat genomblås.

För att fylla tanken måste du skruva av topplocket (det är bara ett halvt varv) och hälla 2 eller 3,5 ml vätska i två ganska stora hål.

Slutsatser och intryck

Vi kan inte säga att Geekvape Zeus Nano-tanken kommer att få samma genombrott som Zeus X, men den är också tillverkad i ett något annorlunda format. Definitivt kommer den här förstoftaren att tilltala vapers som letar efter den lättaste att underhålla och använda tanken, samtidigt som den kan glädja med utmärkt smakleverans och bulk.

Fördelar och nackdelar

Nackdelar

Det är mycket problematiskt att uppnå en tät cigarettpuff;